خلاصه یادگرفتن
نوشته شده توسط : علی پور


خلاصه یادگرفتن
تو این یادگرفتن قصد داریم بدین آیتم بپردازیم که چرا ما نباید هر پلاگین ای رو روی سایتمون نصب کنیم و یا این که شاید یه تیتر دیگه این فراگیری این باشه که چرا نباید تعداد متعددی پلاگین روی وبسایت وردپرسی خودمون داشته باشیم.

4 برهان برای نصب نکردن بیشتراز حد پلاگین در وردپرس
معمولا اشخاصی که اخیرا با وردپرس آشنا شدن، هنگامی که تنوع پلاگین های وردپرس رو میبینند هیجان زده میشن و تامل میکنن که هر چی پلاگین های بیشتری روی سایتشون نصب نمایند سایتشون قابلیت و امکان های بیشتری خواهد داشت.

اما حقیقت بر خلاف چیزی می‌باشد که‌این اشخاص فکر می‌کنند. در واقع وردپرس عمل های ماهر با کمترین تعداد پلاگین ممکن، شایسته ترین و با صرفه ترین تارنما ممکن رو بالا میارن و در واقع هنر این اشخاص در به کارگیری معدود از پلاگین ها است.

 طراحی سایت در مشهد

1. پلاگین ها سرعت بارگذاری وب سایت رو تحت میارن
شما هر پلاگین جدیدی که به سایتتون طولانی تر می‌کنید، این پلاگین سبب ساز میشه که سرعت بار گذاری وب سایت شما پاره ای زیر بیاد و همینطور ممکنه خطاها دیگه ای مثل تداخل پلاگین ها و یا این که در برخی موردها باگ های امنیتی برای سایتتون بوجود بیاد.

 

2. تداخل بعضا از پلاگین ها با هم
برخی از پلاگین ها نمیتونن با هم روی یه تارنما وردپرسی فعالیت نمایند یا این که میشه ذکر کرد که با هم تداخل دارا‌هستند. برای مثال شما نمیتونید روی سایتتون 2 پلاگین Yoast بهینه سازی و All in one بهینه سازی رو داشته باشید. این پلاگین ها شاه های قلمرو های خودشون می‌باشند و همونطور که میدونید یک قلمرو نمیتونه 2 شاه داشته باشه!

 

3. پیچیده شدن وبسایت شما
هنگامی که تعداد متعددی پلاگین روی سایتتون نصب میکنید، قابلیت و امکان های خیلی متعددی رو هم به سایتتون بیشتر میکنید که شاید به همگی اون ها نیاز نداشته باشید.

تو اینجور موقع ها انقدر مورد و آپشن به پنل وردپرس شما بیشتر میشه که احتمالا مبتلا سردرگمی میشید و نمیدونید از کدوم پلاگین استارت نمایید و شاید به اندیشه ریست کردن وردپرس بیفتید.

 

4. به خطر افتادن امنیت وبسایت
بالا خیس گفتیم که نصب تعداد متعددی پلاگین سبب ساز میشه که سرعت وب سایت شما تحت بیاد. اما یکی از دیگه از معایب نصب پلاگین های زیاد اینه که امنیت تارنما شما به خطر می افته.

همونجور که تو یادگرفتن بالا بردن امنیت تارنما وردپرسی اشاره کردیم، وردپرس به خودی خویش امن میباشد و در صورتی غیر از این بود یک سوم وبسایت های جهان از وردپرس به کارگیری نمی کردند.

در واقع فعالیت هایی که شما با وردپرس انجام میدید مثل نصب بعضا از پلاگین ها یا این که قالب های مخرب یا این که کارهایی از این قبیل میباشد که سبب ساز میشه وردپرس دارنده باگ های امنیتی بشه.

با نصب پلاگین های زیاد، شما ریسک داشتن باگ امنیتی توی سایتتون رو ارتقا میدید!





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: